Bonus Team


Aplikacja Bonus Team wykonana została dla Centrum Handlowego Oder Center. Umożliwiła zrealizowanie prostej zabawy polegającej na zapraszaniu przez Użytkowników Facebooka ich znajomych do fanpage Oder Center. Za zaproszonych znajomych otrzymywali oni punkty, które wymienić można było na bony zakupowe o różnej wartości.

Donut Hunter


Gra Donut Hunter to zabawa oparta na prostych zasadach, która zainteresuje każdego Internautę. Głównym celem zabawy jest wyeliminowanie jak największej ilości złowrogich pączków, a tym samym zdobycie jak największej ilości punktów. Duże znaczenie ma celność. Za każde kolejne trafienie, gracz otrzymuje bowiem coraz więcej punktów. (maksimum osiągnięte zostaje po 5 celnych trafieniach). Wraz ze wzrostem liczby punktów gracza, rośnie poziom trudności gry. Pączki atakują coraz szybciej, zmuszając tym samym gracza do szybszego podejmowania decyzji. Na drodze gracza stanąć mogą 3 rodzaje pączków: zwyczajne pączki pączki ninja, które po trafieniu mogą uciec od gracza, pączki dodające życia graczowi. Gra Donut Huner może zostać dostosowana do specyfiki biznesu Klienta poprzez zmianę grafiki oraz niewielką modyfikację jej działania. Posiada ona charakter społecznościowy, co oznacza że podnosi zaangażowanie fanów obecnych na fanpage, a także wspiera proces pozyskiwania nowych fanów.

Eurobet


Strefa kibica to aplikacja przygotowana z okazji odbywających się w Polsce Mistrzostw Europy w Piłce nożnej – Euro 2012, którą przygotowaliśmy dla firmy Vobis. Umożliwia ona przeprowadzenie zabawy w „typowanie wyników”. Internauci typują wyniki poszczególnych meczy. Poprawny wynik typowania pozwala na otrzymanie 3 punktów, natomiast wytypowanie zwycięzcy pozwala na otrzymanie 1 punktu. Wygrywa osoba, która w momencie zakończenia zabawy posiada na swoim koncie najwięcej punktów. Gra Strefa kibica posiada charakter społecznościowy. Umożliwia ona na zaproszenie znajomych do wspólnej zabawy oraz rywalizacji poprzez porównywanie trafionych wyników. Dodatkowo: - istnieje możliwość opublikowania na swojej tablicy facebookowej typowanych wyników, - uczestnik gry może sprawdzać wyniki typowane przez swoich znajomych.

iTerra


Dla iTerra, sieci autoryzowanych salonów Apple, przygotowaliśmy aplikację konkursową, która umożliwiła przeprowadzenie akcji polegającej na kolorowaniu iPoda. Użytkownicy aplikacji mięli do dyspozycji narysowane krawędzie iPoda bez kolorów. Ich zadaniem było, stworzenie za pomocą specjalnego edytora graficznego, jak najciekawszej obudowy iPoda. Uczestnicy akcji korzystali z nieograniczonej ilości kolorów, a także różnej wielkości pędzli.

Nordi Nagrody


Aplikacja ta została przygotowana według pomysłu Klienta. Dzięki niej Internauci mogą zapraszać do FanPage swoich znajomych. Za każdą osobę, która polubiła poprzez aplikację fanpage użytkownik otrzymywał punkt. Zdobyte punkty można było wymienić na nagrody. W akcji zrealizowanej przy pomocy aplikacji Odcinaj kupony wzięło udział kilka tysięcy osób. Łącznie zostało wysłanych ponad 100 tysięcy zaproszeń.

Penalty


Gra Penalty to prawdziwa internetowa gratka dla fanów footballu. W Penalty to Ty jesteś strzelcem. Musisz zmierzyć się z wirtualnym bramkarzem. Wybierasz jedno z 9 miejsc na bramce, w które chcesz trafić, a następnie strzelasz obserwując przy tym pasek siły. Im więcej goli uda Ci się strzelić tym lepiej. Musisz jednak pamiętać, iż z każdym golem wzrasta poziom trudności, co oznacza że Twoje próby muszą być bardziej precyzyjne. Poszczególnym graczom Penalty przypisywane są również osiągnięcia tj. „First goal” - zdobycie pierwszego gola; „Power” - za wystrzelenie piłki tak mocno, jak to możliwe i zdobycie gola; „Double blast” - za wystrzelenie piłki nad poprzeczką; „Hat trick” - za strzelenie 3 goli pod rząd; „Too weak” - brak umiejętności strzelenia gola. Gra Penalty to nie tylko możliwość sprawdzenia własnych umiejętności. Gracz do zabawy może zaprosić również swoich znajomych na Facebooku, a następnie rywalizować z nimi poprzez porównywanie osiągnięć. Dodatkowo istnieje możliwość porównywania wyników i osiągnięć z graczami, którzy nie należą do znajomych danego użytkownika gry. Celem dostosowania gry Penalty do specyfiki biznesu Klienta, istnieje możliwość uzupełnienia grafiki o stosowne znaki reklamowe, a także zmiany wyglądu bramkarza.

Sailor Expedition


Dla Klienta z branży żeglarskiej, twojezagle.pl, przygotowaliśmy aplikację konkursową, która umożliwiła przeprowadzenie akcji składającej się z dwóch części. W części podstawowej uczestnicy zabawy zgadywali jakie miejsca przedstawiają losowo wybrane fotografie. Dodatkową atrakcją była możliwość dodania do aplikacji własnych zdjęć, wykonanych podczas żeglugi. Osoba, która takie zdjęcie dodała, otrzymywała dodatkowy bonus polegający na możliwości ominięcia losowo wybranej fotografii, co do której nie znała odpowiedzi. Użytkownik aplikacji w czasie trwania konkursu mógł podejść do zabawy tylko raz dziennie. Jeżeli jednak zaprosił do udziału w grze swoich znajomych, otrzymywał dodatkową szansę. Codziennie użytkownicy odgadywali 3 losowo wybrane zdjęcia, a na koniec otrzymywali informacje o tym, ile odpowiedzi zostało udzielonych poprawnie. W aplikacji tworzył się ranking pokazujący najkrótszy, średni czas poprawnych odpowiedzi. Konkurs wygrywała osoba z takim właśnie czasem. Dodatkowa nagroda pocieszenia przyznana została, na podstawie decyzji Jury, w gronie osób dodających własne zdjęcia do aplikacji.

Vobis 20-lat


Z okazji 20-lecia firmy Vobis, detalicznej, specjalistycznej sieci sprzedaży sprzętu cyfrowego, przygotowaliśmy aplikację facebookową, która umożliwiła przeprowadzenie zabawy składającej się z 4 etapów. Użytkownicy aplikacji rywalizowali kolejno w zadaniach tj. Quiz z pytaniami, konkurs fotograficzny przedstawiający zdjęcia starego sprzętu komputerowego, przygotowywanie wirtualnych życzeń urodzinowych dla Vobisa, a w końcowym etapie konkursu, odgadywanie urodzinowego hasła. W poszczególnych etapach gry tj. konkurs fotograficzny czy urodzinowe życzenia, istniała również możliwość głosowania. Oznacza to, iż użytkownicy fanpage mogli oddawać głosy na prace poszczególnych uczestników konkursu. Laureatów wybierało jednak Jury. Ciekawym elementem ostatniego z etapów gry było poszukiwanie na witrynie internetowej Vobis.pl ukrytych kodów QR. Uczestnicy konkursu, po zeskanowaniu takiego kodu, przenoszeni byli na podstronę, gdzie otrzymywali podpowiedź, na podstawie której odgadywali hasło urodzinowe Vobisa.

Vobis Office


Aplikacja przygotowana dla firmy Vobis bazuje na popularnej grze „Memo”. Zadaniem Użytkowników było w jak najkrótszym czasie dobrać w pary różne logotypy powiązane z marką Vobis oraz firmą Microsoft. Wszystkie pola początkowe są odwrócone i dopiero po naciśnięciu na nie pojawia się logo. Jeżeli zostaną wybrane dwa różne pola to wracają one do punktu wyjścia, w przeciwnym wypadku znikają. Za zaproszenie kilku znajomych do zabawy można było uzyskać dodatkową szansę.

Vobis X-cell-drawer


Jest to aplikacja nawiązująca w swoim charakterze do programu Excel. Użytkownik posiada pełną kontrolę nad przykładowym arkuszem. Może dowolnie zmieniać rozmiary wierszy i kolumn, oraz nadawać dowolny kolor każdemu z pól. Celem jest stworzenie jak najbardziej kreatywnej grafiki. Zwycięzca wyłoniony został przez Jury.